Klienditugi

Tarneviisid:

Eesti-siseselt:

A) Itella Smartpost pakiautomaat - paki saabumine võtab tavaliselt aega 1-2 tööpäeva (kui ei ole riigipühad või pakiautomaatide ülekoormus). Teavitus saabub SMS'i ja/või e-mailiga. Tasuta alates 25€ ostust (erandiks on auto käivitusakud, mida ei saa saata pakiautomaadiga ja vaja tarnida eraldi kulleriga, millele lisandub tasu).

B) Itella SmartKuller - kuller toob paki valitud aadressile sobival ajavahemikul. Kuller helistab enne saabumist ette. Tarne 1-2 tööpäeva. Alati tasuline teenus (hind 5€).

C) DPD pakiautomaat - paki saabumine võtab tavaliselt aega 1-2 tööpäeva (kui ei ole riigipühad või pakiautomaatide ülekoormus). Teavitus saabub SMS'i ja/või e-mailiga. Tasuta alates 25€ ostust (erandiks on auto käivitusakud, mida ei saa saata pakiautomaadiga ja vaja tarnida eraldi kulleriga, millele lisandub tasu).

D) Omniva postkontor - NB! Tegu pole pakiautomaadi teenusega! Pakile tuleb järgi minna kohalikku postkontorisse. Seda, millisesse postkontorisse pakk täpsemalt saadetakse, reguleerib Omniva vastavalt sisestatud aadressile. Postkontorisse saabumisel saadetakse kliendile teavitus. Paki saabumine võtab aega umbes 2-4 tööpäeva, sõltuvalt töömahtudest. Kui pakk mahub postkasti, siis saadetakse see sinna. Tasuta alates 25€ ostust. 

E) Tulen ise järele - Saad alati tasuta pakile ise järele tulla meie esindusse - Allika tee 7, Peetri, Rae vald, Eesti. Kui kaup on valmis pandud, saadetakse vastavasisuline e-mail või helistatakse.


Väljaspool Eestit:

A) Jälgitav/ilma jälgimiskoodita rahvusvaheline pakk – kaup saadetakse läbi Omniva või DPD saaja asukohariiki. Kohalejõudmise aeg sõltub riigipühadest, tarnefirmade ülekoormusest jne.  Tarnehind kalkuleeritakse vastavalt kaalule ja saaja aadressile. 

B) Soome - Itella Smartpost pakiautomaadid - saabumisaeg tavaliselt 3-4 tööpäeva. 

C) Läti, Leedu - DPD ja Omniva pakiautomaadid - saabumisaeg tavaliselt 2-4 tööpäeva.

D) Muu – kui on vaja erilahendust, kontakteeru meiega ja teeme endast parima, et leida sobiv transpordiviis.

Privaatsus ja andmekaitse

Kõik Patareid.ee külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Patareid.ee ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele, soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist Patareid.ee andmebaasist. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse, samuti puudub nendele andmetele juurdepääs ka Patareid.ee'l.

Tellimine

Kaupu saab osta nii külalise kui registreerunud kasutajana. Vali välja Sulle sobivad tooted ja lisa need ostukorvi. Ostukorvis saad tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada. Kui oled leidnud kõik vajalikud tooted, liigu edasi tellimuse vormistamise juurde. Sisesta enda e-mail. Soorita ost külalisena või siis registreerunud kasutajana (logi sisse). 
Vali sobiv tarneviis. Täida vajalikud andmed, sh oma kontaktandmed ning kliki nupule „Edasi”. Vali sobiv makseviis ja tutvu ning nõustu müügitingimustega. Sulle saadetakse automaatselt tellimuse kinnitus e-kirjaga. Tellides ettemaksuarve, saadetakse peale saadetise vormistamist arve. Peale ettemaksuarve tasumist Sinu poolt valitud viisil loetakse ost sooritatuks ning tellimus võetakse täitmisele. Palume veenduda enne tellimuse sooritamist, et tarneaeg on Sulle sobilik ning kahtluste korral küsida lisainfot 


Maksmine

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Maksta saab Swedbank, LHV, SEB pangalinkide kaudu, mis teeb tellimuste käitlemise kiireks. Samuti saab vajadusel valida tellimuse kinnitusega ettemaksu arve, millega saab tasuda läbi internetipanga või pangakontoris. Ka on võimalik kasutada krediitkaarti või Paypali makset.

NB! Ettemaksuarve tasumiseks on aega 3 tööpäeva - selle aja jooksul hoiame toote(d) Sulle broneerituna. Peale 3 tööpäeva möödumist (juhul, kui meiega pole ühendust võetud ja muid tingimusi kokku lepitud) tühistame tellimuse. Ettemaksuarve saad e-mailile peale tellimuse sooritamist ja vastava makseviisi valimist.

Tellimuse staatus

Kui logisid enne makse sooritamist oma kontole sisse/registreerisid kasutajaks, siis on hiljem võimalik oma tellimuse staatust konto alt vaadata. 


Vastutamatusesäte

Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda etteteatamata. SanLab OÜ jätab endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul, juhul kui kaupa ei ole võimalik tarnida. SanLab OÜ jätab endale õiguse loobuda müügist, kui tootega on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 100 EUR'i maksev toode on müügis 10 EUR'iga). Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele. Toodete infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Sinu viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhtul SanLab OÜ ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse telefonil +372 621 2625.